კურიკულიუმი
კურიკულიუმი
2023-2024 სასწ.წელი
მე-6 კლასი
კლასი - 6
მასწავლებელი: ნატალია თავართქილაძე
მიმართულება
|
სამიზნეცნება/ქვეცნება
|
საკითხი
|
დავალებისიდეა |
კონტექსტმაგალითი |
სასწავლორესურსებიკომპლექსურდავალებაზემუშაობისთვის |
კომპიუტერული
ტექნოლოგიები |
(ალგორითმი)
პროგრამული კოდი/ოპერატორები/მოვლენები/ცვლადები/კონტეინერები/კოლექციები
|
ობიექტების შეჯახების დაფიქსირება და რეაგირება |
იგავ-არაკის შექმნა Scratch-ში |
scratch-ში
შექმნილი თამაშების ნიმუშები https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-6/Creating-two-tours-game-27/1.html
|
Scratch.mit.edu
|
ისტ |
ინტერნეტი. ონლაინ სივრცეში საკუთარი ანგარიში |
ხვადასხვა ონლაინ სერვისში საკუთარი
ანგარიშის დარეგისტრირება, მასზე ნამუშევრის ატვირთვა ან შექმნა. |
შევქმნათპ პრეზენტაცია MS
Sway-ში თემაზე: “წიგნისა
და საავტორო უფლებების საერთაშორისო დღე”
|
პრეზენტაციის ნიმუში MS Sway-ში
|
https://sway.office.com/
|
ისტ |
ინფორმაცია |
სხვადასხვა მოწყობილობასთან მუშაობა;
ერთ ფაილში სხვადასხვა ტიპის კონტენტის გაერთიანება და ინტერაქტიული კონტენტის
შექმნა (Microsoft PowerPoint). |
შექმენით ინტერაქტიული
პრეზენტაცია თემაზე: „საქართველოს ეროვნული პარკები“
|
პრეზენტაციის ნიმუში https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-6/Create-our-presentation-13/1.html
|
Microsoft
PowerPoint
|
ციფრული წიგნიერება
|
ციფრული მოქალაქეობა. Office 365-ის
პირადია ნგარიში. ინფორმაციული
ეთიკისნორმები
|
ინფორმაციული ეთიკის ნორმების და
სოციალური პასუხისმგებლობის გათვალისწინება ონლაინ სერვისებთან მუშაობისას; პირადი
სივრცის მართვა; ციფრულ სამყაროში საკუთარი და სხვისი უფლებების დაცვა. |
შექმენი პრეზენტაცია ან პოსტერი ,,მე ციფრული მოქალაქე“.
|
პრეზენტაციის
და პოსტერის ნიმუშის ჩვენება |
PowerPoint, canva.com |
მე-4 კლასი
საგანი: კომპიუტერული ტექნოლოგიები
კლასი - IV
მასწავლებელი: ნატალია თავართქილაძე
საკითხი
|
დავალების იდეა |
კონტექსტ მაგალითი |
სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისთვის |
სამიზნე ცნება/ქვეცნება
|
მიმართულება
|
ღრუბლოვანი სერვისების სათანადოდ
გამოყენება (ფაილის შექმნა, შენახვა, გაზიარება). |
ზურგჩანთა
ან ჩემი საცავი |
Decktop საქაღალდის,
ქვესაქაღალდეების ჩვენება |
School.emis.ge Onedrive Google |
ინტერნეტი |
ისტ |
პროგრამის შექმნა. |
მარიო (კოდის წერა)
|
Code.org -კოდის დაწერა |
Code.org School.emis.ge
|
(ალგორითმი) პროგრამული კოდი |
კომპიუტერული
ტექნოლოგიები |
ტექსტური რედაქტორის მიზნობრივი
გამოყენება; |
შექმენით მისალოცი
ან მოსაწვევი ბარათი ტექსტურ რედაქტორ
Microsoft Word-ში
|
Microsoft Word-ში დაბეჭდილი
მოსაწვევი ბარათის ჩვენება.
|
Microsoft Word School.emis.ge Google.com
|
ინფორმაცია/ტექსტური რედაქტორი (Microsoft
Word); |
ისტ |
სხვადასხვა ტიპის ინტერფეისის
შესწავლა |
შექმენით თქვენთვის
სასურველი პროგრამა ან თამაშის საჭირო გრაფიკული ინტერფეისი
|
word, paint,სხვადასხვა თამაშის, პროგრამების ხატულები |
Paint 3D School.emis.ge
|
მომხმარებლის გრაფიკული ინტერფეისი |
ისტ
|
მე-3 კლასი
საგანი: კომპიუტერული ტექნოლოგიები
კლასი - III
მასწავლებელი: ნატალი თავართქილაძე
საკითხი
|
დავალების
იდეა |
კონტექსტ მაგალითი |
სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისთვის |
სამიზნე ცნება/ქვეცნება
|
მიმართულება
|
კომპიუტერის
დამატებითი და ძირითადი მოწყობილობების ფუნქციონირება; როგორ მუშაობს კომპიუტერი. |
დახატეთ კომპიუტერის ძირითადი და დამატებითი მოწყობილობები |
PowerPoint-ში
შექმნილი პრეზენტაციის ჩვენება კომპიუტერის ძირითადი და დამატებითი მოწყობილობების
შესახებ, ვაჩვენებ ვიდეო მასალას კომპიუტერის შექმნის შესახებ https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/computer-development-1/19.html
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-3/computer-equipment-2/8.html
|
Paint, 3d
paint, ფურცელი/ფერადი
ფანქრები |
კომპიუტერის
აგებულება: კომპიუტერის
ნაწილები |
კომპიუტერული
ტექნოლოგიები |
ვიზუალური
პროგრამირების გარემოში (მაგ.: Scratch) წინასწარ შემუშავებული ალგორითმის მიხედვით
მარტივი ანიმაციის შექმნა; |
შექმნან
მარტივი ანიმაცია ცხოველების შესახებ ვიზუალური პროგრამირების პლატფორმა scratch
-ში
|
scratch-ში შექმნილი
მარტივი ანიმაციის ნიმუში |
Scratch.mit.edu School.emis.ge |
ალგორითმი- პროგრამული კოდი |
კომპიუტერული
ტექნოლოგიები |
ინტერნეტში
ინფორმაციის მოძიება, მოძიებული ინფორმაციის დახარისხება და გამოყენება; |
საყვარელი ანიმაციების შესახებ ინტერნეტში მოძიებული ინფორმაციის დახარისხება
|
ვიდეო
კლიპის ჩვენება იმისათვის რომ უკეთ გაიგოს რა არის ბრაუზერი და საძიებო სისტემა. |
საძიებო სისტემა google.com 3d paint |
ინტერნეტი-საძიებო
სისტემები |
ისტ |
პრეზენტაციის
შექმნა (Microsoft PowerPoint); |
შექმენით
პრეზენტაცია საყვარელი ანიმაციის გმირების შესახებ. გამოიყენეთ ტექსტი, ფოტო და ვიდე
მასალა
|
powerpoint
ში აწყობილი პრეზენტაციის ნიმუში |
Microsoft PowerPoint Google.com School.emis.ge |
ინფორმაცია /პრეზენტაცია, Microsoft Power
Point |
ისტ
|
მე-2 კლასი
საგანი: კომპიუტერული ტექნოლოგიები
კლასი - II
მასწავლებელი: ნატალია თავართქილაძე
საკითხი
| დავალების იდეა | კონტექსტ მაგალითი | სასწავლო რესურსები კომპლექსურ დავალებაზე მუშაობისთვის | სამიზნე ცნება
| მიმართულება
|
პირობითი ნიშნების შემუშავება და მათი საშუალებით ინფორმაციის გადაცემა | ,,ჩემი საოცნებო უბანი”. შექმენით თქვენი საოცნებო უბნის ილუსტრაცია, გამოიყენე პირობითი ნიშნები, რომლითაც წარმოაჩენ იმ წესებს , რაც უნდა დავიცვათ ჩვენს უბანში უსაფრთხოებისა და წესრიგისათვის. | ფოტო “პირობითი ნიშნები” ჩვენს ქალაქში
https://www.istockphoto.com/vector/school-scene-gm472276545-13600628
https://www.istockphoto.com/vector/lively-and-active-city-gm492817203-40624308
| Paint; Paint 3D ფურცლები/ფანქრები | პირობითი ნიშნები: პირობითი ნიშნები ჩვენს ირგვლივ | კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
ციკლების გამოყენება ვიზუალური პროგრამირების გარემოში; | ,,ციკლები“ ჩვენს ცხოვრებაში. შექმენი სამუშაო დღის ციკლი (განრიგის) ილუსტრაციები.
| „ვსწავლობთ თამაშში“ შექმნილი ილუსტარაციის ნიმუში.
| “ვსწავლობთ თამაშით”, სახატავი ფურცლები/ფერადი ფანქრები
| ალგორითმი ციკლები | კომპიუტერული ტექნოლოგიები |
ქსელის ფუნქციონირების პრინციპები; |
“ჩვენი სკოლის კომპიუტერული ქსელი”
ნახატის სახით წარმოადგინეთ თქვენი სკოლის კომპიუტერული ოთახის შიდა ქსელი
| Paint -ში შექმნილი ნახატის ნიმუშის ჩვენება
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-2/network-10/6.html
| Paint, 3d paint, ფურცლები, ფერადი ფანქრები
|
ინტერნეტი ქსელები | ისტ |
ინფორმაციის შენახვა ფიზიკურ და ვირტუალურ გარემოში; საკუთარ ანგარიშში მუშაობა, პაროლის და ლოჯინის გამოყენება | თანაკლასელებთან ერთად მოამზადეთ პრეზენტაცია, პოსტერის სახით, სადაც თქვენს თანატოლებს აუხსნით და უჩვენებთ, რა მნიშვნელობა აქვს პაროლსა და ლოჯინს, რატომ უნდა იყოს პაროლი საიმედო და კარგად დაცული.
| პოსტერის ნიმუშის ჩვენება
https://school.emis.ge/Computer-Science/Class-2/working-with-account-12/5.html
| “ვსწავლობთ თამაშით”,Paint, სახატავი ფურცლები/ფერადი ფანქრები
| ციფრული მოქალაქეობა გარემო; |
ციფრული წიგნიერება |
განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკები
განმავითარებელი შეფასება
განმსაზღვრელი შეფასება
განმსაზღვრელი შეფასება
განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკა
როგორ უნდა შეიქმნას შეფასების რუბრიკა განმსაზღვრელი შეფასებისთვის? საამისოდ გამოიყენება შეფასების ინდიკატორები. ეროვნულ სასწავლო გეგმაში ისინი დაჯგუფებულია სამიზნე ცნებების მიხედვით.
ინდიკატორების შეფასების კრიტერიუმად გარდაქმნისთვის საჭიროა:
მათი დაკონკრეტდება საკითხებთან და ქვესაკითხებთან მიმართებით;
თითოეული მათგანისთვის გარკვეული ქულობრივი წონის (მაგ, 1 ქულა, 0, 5 ქულა და სხვა) მინიჭება;
შეფასების კრიტერიუმი უნდა წარმოაჩენდეს დადებით ნიშანები (5,6,7,8,9,10) დაწერის ლოგიკას. არადამაყოფილი ნიშნები 4, 3, 2, 1 შეფასების კრიტერიუმებით არ აღიწერება;
შეფასების რუბრიკა შესაძლოა მოიცავდეს ყველა სამიზნე ცნებას, ან ორიენტირდებოდეს მხოლოდ რამდენიმე მათგანზე;
სასურველია განსაზღვრელი შეფასების რუბრიკას ახლდეს გრაფა კომენტარებისთვის, რომლის საშუალებითაც მასწავლებელი ახსნის, თუ რატომ შეაფასა მოსწავლე ამა თუ იმ ქულით.
ქვემოთ წარმოდგენილია რუბრიკა ძირითადი საკითხისთვის -
Комментарии
Отправить комментарий